Ця історія розпочинається ще в 1982 році, цього ж року 1 вересня для всіх школярів були відчинені двері новенької, ще із запахом фарби, школи. Перший випуск 11-класників відбувся у 1983 році.
За 30 років свого існування школа прийняла і випустила чимало гарних людей, адже покликання кожного вчителя,який приходить у цю школу - виховати гарних людей.
Школа працює над проблемою:
«Вивчення типів проблемних ситуацій та застосування набутих знань на практиці»
Головні напрямки діяльності закладу:
- Забезпечити сприятливі умови для фізичного, інтелектуального, культурного ставлення особистості кожного учня, досягнення ним рівня освіченості відповідного ступеня навчання, розвиток потенційних можливостей з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;
- Виховання духовно багатої, гуманної, вільної, рівноправної, відповідальної, толерантної, демократичної особистості;
- Формування рис громадськості української держави, духовності, фізичної досконалості, моральної, художньої, естетичної та трудової культури;
- Впровадження активних форм і методів навчання учнів та вчителів. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу;
- Підготовка молоді до самостійної, активної, творчої життєдіяльності в нових соціальних і культурних умовах, уміти планувати стратегію власного життя, визначати своє життєве кредо й свій стиль.
У складі школи функціонують:
- Методична рада;
- Методичні об’єднання вчителів;
- Творча група вчителів природничо-математичного циклу;
- Методичне об’єднання класних керівників;
- Рада школи;
- Учнівський парламент.
В школі працює 10 вчителів
Із них:
Старший вчитель – 1 особа
Вчитель вищої категорії – 1 особа
Вчитель I категорії – 5 осіб
Вчитель II категорії - 1 особа
Спеціаліст – 3 особа
Вищу освіту мають – 7 вчителів
За віком :
до 30 років – 3 особb
до 50 років - 3 особи
до 60 років – 3 осіб
В 2016 – 2017 навчальному році в школі навчається- 53 учні.
Всього класів – 9, з них:
1-4 класи – 4
5-9 класи – 5
Характеристика контингенту учнів:
За статтю: чоловіча - 28
жіноча – 25
Окремі категорії:
Діти, що постраждали від аварії на ЧАЄС - 0
Діти - сироти та позбавлені батьківського піклування - 0
Напівсироти - 8
Діти - інваліди - 0
Малозабезпечені - 6
Неблагонадійні сім’ї - 3
З девіантною поведінкою - 0
Багатодітні - - 6
Учні, що підвозяться до школи -
с. Ленінка - 5
с. Орлова Балка - 3
с. Брусівка - 13
Для забезпечення навчальної діяльності в школі обладнано:
- 1 комп’ютерний клас;
- 12 класних кімнат;
- 1 спортивний зал;
- 1 спортивний майданчик;
- бібліотека:
Книжковий фонд - 5873
Фонд підручників - 1512
Періодичних видань - 3
Школа працює в І зміну, початок занять о 8.30, закінчення 7 уроку – о 14.55.
Тривалість уроків: 1 клас – 35 хвилин
3 – 4 класи – 45 хвилин
5 - 9 класи – 45 хвилин
Для забезпечення належної організації гарячого харчування є 1 велика перерва - 20 хвилин.
Гарячим харчуванням охоплені всі учні школи.
В школі працює 8 гуртків зокрема:
№ | Назва гуртка, секції | День проведення | Керівник гуртка |
1 | „Скарбниця” | Середа (1 і 3т) | Вишенська Н.О. |
2 | Секція по футболу | Середа | Прокопчук Є.М. |
3 | „Виразного читання» | Четвер (2 і 4т) | Янишевська |
4 | „Юний математик” | Вівторок (2 і 4т) | Турчина Л.Г. |
5 | „Умілі руки” | П’ятниця (1 і 3т) | Фігура О.О. |
6 | „Бабусина скриня” | Понеділок (2 і 4т) | Бурішинець |
7 | „Юний казкар” | П’ятниця (1 і 3т) | Корольова А.П. |
8 | Екологічний | Вівторок, П’ятниця | Кобильник Є.О. |
Досягнення школи за 2016-2017роки:
- Удосконалення системи роботи закладу;
- Випуск 3 буклетів з описанням передового педагогічного досвіду вчителів вищої категорії;
- Випуск 1 презентації на диску вчителя, щоі має звання;
- Зайняті призові місця у районних змаганнях по спорту;
- Зайняте 1 місце вчителем математики Турчиною Л.Г. у районному конкурсі "Вчитель року - 2016" та участь у обласному конкурсі ;
- Обладнання сучасного комп’ютерного класу;
- Друковані праці вчителя математики Турчиної Л.Г.;
- Робота наукового товариства;
- Впровадження «Єдиного методичного дня» для батьків;
- Утворення чіткої системи вивчення і впровадження науково – педагогічної проблеми.
Методична робота школи
Педагогічна рада |
Методична рада |
Теоретичний семінар | Психолого-педагогіч- ний семінар | М.О. вчителів початкових класів | М.О. вчителів гума- нітарного циклу | М.О. класних керівників | Індивідуальні та гру- пові наради та консу- льтації |
В цілому рівень педагогічної майстерності вчителів зріс в цьому відіграла роль система методичної роботи, яка була сконцентрована навколо методичної проблеми: « Розвиток творчих здібностей у різних видах навчальної діяльності».
Робота над проблемою активізувала форми методичної підготовки кожного вчителя, підняла на більш високий рівень його теоретичну підготовку, надала чіткості і цілеспрямованості практичним заходам різних категорій вчителів. В школі працює методична рада, метою якої є забезпечення систематичного та кваліфікованого керівництва методичною роботою в школі.
Завдання Ради методичного кабінету:
1. Створення умов для самостійної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх науково-методичною літературою.
2. Організація консультацій з питань фахової підготовки, методики викладання предметів.
3. Організація тематичних виставок, педагогічних читань, творчих звітів.
4. Сприяння впровадження у практику ППД, досягнень сучасної науки та освітніх технологій.
5. Організація наставництва, стажування молодих вчителів.
6. Проведення науково-практичних семінарів.
Методична нарада вчителів
Шкільний методичний кабінет сприяє впровадженню в практику роботи вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та нових освітніх технологій: а) особистісно-зорієнтоване навчання; б) технології партнерства; в) продуктивного навчання; г) інші. Методична робота з педагогічними працівниками реалізується в основному через традиційні колективні та індивідуальні форми її організації. Основною колективною формою методичної роботи в школі є МО. Головною функцією яких є ознайомлення педагогів із сучасним станом і перспективами розвитку освіти, перспективним педагогічним досвідом, постійне підвищення їхнього загальнокультурного рівня. В школі працює три ШМО: початкових класів (керівник корольова А.П.), класних керівників 5-9 класів (керівник Кобильник Є.О.), гуманітарного циклу (керівник Янишевська І.П.), а також психолого-педагогічні семінари(керівник Фігура О.О.).
Індивідуальні форми роботи охоплюють наставництво, консультування, самоосвіту. На початку року було проведене діагностування вчителів, а також індивідуальні співбесіди по вибору методичних тем та планування роботи на новий навчальний рік. ШМК постійно проводить роботу з кадрами: контролює, аналізує та регулює, організовує методичну допомогу. Були організовані конкурси „На кращу методичну розробку” у листопаді місяці та «Найкращий класний керівник» у грудні ; проводилися відкриті уроки і відкриті заходи, круглі столи, аукціони педагогічних ідей, де прийняли участь всі вчителі школи. Організовуються і проводяться шкільні предметні олімпіади, працює школа молодого вчителя.
Всі вчителі були задіяні в роботі ШМО. МО вчителів початкових класів працює над проблемою: „Розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів через активізацію мислення”. МО класних керівників працює над проблемою: „Модернізація виховної роботи з метою формування компетентної національно свідомої особистості”. МО вчителів гуманітарного циклу працює над проблемою: ”Розвиток творчих здібностей учнів в умовах креативного навчання на уроках предметів гуманітарного циклу”. Крім запланованих засідань ведеться міжсесійна робота: проведення відкритих виховних заходів і уроків, їх обговорення, обговорення новин педагогічної преси. Засідання ШМО носять традиційний і нетрадиційний характер: лекції, семінари, ігри, диспути, години спілкування, мозкові штурми, обмін досвідом, тренінги і т.п. Вчителі беруть участь у підготовці і проведенні масових заходів, семінарів, виставок, конкурсів, дають відкриті заходи, обговорюють норми і критерії оцінювання учнів. В кінці року кожне ШМО виробляє рекомендації по проблемі над якою працювали в даному навчальному році.